PER QUÈ UNES BOTIGUES VENEN I ALTRES NO EN L'ERA DIGITAL

PER QUÈ UNES BOTIGUES VENEN I ALTRES NO EN L'ERA DIGITAL. CLAUS DE L'ÈXIT DEL NEW RETAIL

Editorial:
LIBROS DE CABECERA S.L.
Any d'edició:
ISBN:
978-84-949041-4-1
Pàgines:
302
Enquadernació:
Bolsillo
20,00 €
IVA inclòs
Disponible en 1 semana
Añadir a la cesta

Luis Lara (Madrid, 1970) és llicenciat en Empresarials i en Dret (E-3) per ICADE (Universitat Pontifícia de Comillas) i ha cursat un PDD a ESADE i el PDG a IESE. Porta més de 25 anys en el retail, ha ocupat responsabilitats executives en Marks & Spencer, The Walt Disney Co, Inditex o Pronovias. Ha residit a diverses ciutats i viatjat a més de 55 països per fer anàlisi de mercats. Actualment és soci-director de Retalent, empresa de consultoria d'estratègia i operacions de retail. Compagina la seva activitat de consultoria amb la de professor associat a ISEM Fashion Business School (Universitat de Navarra) i és professor col·laborador a ESADE, IE i Centro Villanueva. Segueix-lo a Twitter (@retalent), LinkedIn i a www.re-talent.com.